با ریاست دکتر درویشی صورت گرفت؛

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سیروان به ریاست دکتر ایوب درویشی و با حضور مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری،دکتر رحیمی مقدم سرپرست فرمانداری سیروان، امام جمعه شهرستان ، اعضای کارگروه اشتغال‌زایی استان و شهرستان و تعدادی از فعالان اقتصادی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه جواد رحیمی مقدم سرپرست فرمانداری سیروان ضمن خیر مقدم به اعضای کارگروه اشتغال استان گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری دردر شهرستان ارائه نمود. در ادامه  این نشست، دکتر درویشی اظهار کرد: در راستای تأکیدات استاندار محترم، مبنی بر اطلاع‌رسانی امور اشتغال‌زایی، شرح طرح‌های بی‌نام و توجیه افراد متقاضی سرمایه‌گذاری و هدفمند کردن اعتبارات اشتغال‌زایی در فاز دوم تسهیلات اشتغال روستایی، معاونت امور اقتصادی استاندار به‌اتفاق مدیران درگیر در کارگروه اشتغال‌زایی به شهرستان‌های مختلف سفر و نشست کارگروه در این شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

 درویشی، بابیان اینکه مسئله مهم امروز جامعه بیکاری است، تصریح کرد: هدف ما از تشکیل کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان‌ها، حضور اعضای کارگروه در این شهرستان‌ها و بررسی مسائل و مشکلات این حوزه و همچنین تشریح طرح‌ها و پروژه‌های بی‌نام در حضور افراد متقاضی است.

 وی افزود: در بحث اشتغال‌زایی یکی از موارد، تأمین منابع مالی است.ما برای ایجاد یک اشتغال پایدار نیاز به ایجاد یک چرخه کامل از زمان تولید، توزیع و عرضه محصولات و بازار فروش داریم و باید تمام این موارد را مدنظر قرا دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: شهرستان سیروان را نمی‌توانیم به‌عنوان منطقه محروم بدانیم چراکه مزیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه در این شهرستان وجود دارد و هنر و کار مهم ما بالفعل کردن این ظرفیت‌ها است.

دکتر درویشی گفت: فرمانداران به همراه مدیران شهرستان ملزم به توجیه، اطلاع رسانی و گفتگو با مردم در بخشها و روستاها هستند.

 همچنین در این جلسه برخی از فعالان اقتصادی شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مدیران استان نیز پاسخگوی مشکلات آنها بوده و قول مساعد دادند که تمامی مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی راحل خواهند نمود.

 

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است