در پی اخطاریه هواشناسی صورت گرفت؛

تشکیل جلسه اضطراري ستاد بحران شهرستان

تشکیل جلسه اضطراري ستاد بحران شهرستان

به گزارش روابط عمومي فرمانداری سیروان، جلسه اضطراري ستاد بحران شب گذشته در سالن جلسات فرمانداری به رياست دکتر رحیمی مقدم و با حضور ديگر اعضاء برگزار شد.

بر اساس این گزارش جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان با بیان اینکه سازمان هواشناسی با اعلام بارندگی در روزهای آتی بحران های آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب ها را پیش بینی نموده افزود: تمامی نیروها با شناسایی نقاط بحرانی به صورت آماده باش 24 ساعته ارائه خدمات را جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان در دستور کار قرار دهند تا به بهترین شکل ممکن معضلات احتمالی را پاکسازی و مرتفع نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان ادامه داد: یکی از معضلاتی که در زمان بارندگی با آن مواجه می شویم آبگرفتگی خیابان ها و معابر می باشد، در همین راستا به موجب روانسازی و هدایت آبهای سطحی، شهرداری بایستی شستشو و لایروبی جوی ها را در دستور کار قرار دهد تا در زمان سیلاب دچار این مشکلات نشویم.

وی با اشاره به احتمال گل آلود شدن چشمه آب شرب لومار در شب یکشنبه و صبح دوشنبه از شهروندان خواست که برای 24ساعت آب شرب ذخیره کنند.

فرماندار سیروان  با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر شدت بارش ها در مناطق مختلف ،از روستاهایی که در حوزه ابریز سد سیمره قرار دارند خواست  تا نسبت به جمع اوری ادوات وموتورالات کشاورزی که در مسیر سیلاب قرار دارند اقدام نمایند.

وی همچنین از آمادگی کامل دستگاهها برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی در شهرستان خبر داد.

در ادامه  هر یک از  حاضرین با ارائه نقطه نظرات کارشناسی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است