محمد باقر شریفی به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، فرارسیدن این روز را به همه تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی در سطح ادارات شهرستان سیروان تبریک گفت.

پیام تبریک سرپرست فرمانداری سیروان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک سرپرست فرمانداری سیروان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

📌پیام تبریک سرپرست فرمانداری سیروان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان؛محمد باقر شریفی به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، فرارسیدن این روز را به همه تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی در سطح ادارات شهرستان سیروان تبریک گفت.

🔺متن این پیام بدین شرح است:

🔹بسم الله الرحمن الرحیم
نام گذاری 27 اردیبهشت به نام “روز ارتباطات و روابط عمومی” فرصت ارزنده ای برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش ها، باورها و ذهنیت ها نسبت به جایگاه و منزلت این حرفه همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران، دست اندرکاران و مدیران روابط عمومی در راه کمک به رشد و بالندگی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی می باشد.

🔹بی شک حضور نیروی انسانی توانمند، شایسته، متعهد و متخصص در روابط عمومی ها زمینه ساز ترویج گفتمان تفاهم محور و توسعه آفرین در بین مخاطبین سازمان خواهد بود.

🔹بر همین اساس تلاشگران این حوزه با شناخت و درک متقابل در فرآیندی مبتنی بر اعتمادزایی و امید آفرینی ضمن برقراری ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به رسالت مدیریتی خود نیز در قالب هنر مردم داری و بر پایه اصول اخلاقی و رسالت حرفه ای عمل می کنند و بر این اساس پیش قراول پویایی هر سازمان روابط عمومی است.

🔹موفقیت سازما‌نها، ادارات ، شرکتها و دوام شان در عرصه ‌ها و فعالیتهای تخصصی مختلف به عملکرد روابط عمومی ‌ها وابسته است و روابط عمومی ها سکانداری آن را برعهده دارند.

🔸اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر خود لازم می دانم از تلاش های خالصانه و بی دریغ کلیه فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و ایفای نقش موثر همه  فعالان عرصه روابط عمومی ادارات شهرستان سیروان را در راستای ایفای وظایف سازمانی و جهاد تبیین ارج نهاده و از خداوند منان سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه تلاشگران این عرصه را مسئلت نمایم.

            محمدباقر شریفی
     سرپرست فرمانداری سیروان

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است