باحضور فرماندار وبا همکاری رادیو مرکز ایلام؛

جشن صدای انقلاب در لومار برگزار شد

جشن صدای انقلاب در لومار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، جشن صدای انقلاب با حضور مردم و مسئولین و با همکاری رادیو مرکز ایلام در سالن ورزشی 600 نفری شهر لومار برگزار شد. در این مراسم که فرماندار سیروان، امام جمعه، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و اهالی لومار حضور داشتند، رحیمی مقدم فرماندار سیروان در سخنانی با اشاره به نقش رهبری و جایگاه ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ولایت و رهبری یكی از اساسی ترین عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی است كه باید در حفاظت از آن كوشا و همواره پیرو خط ولایت باشیم تا از توطئه های دشمنان در امان بمانیم.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران، مردم آزاده جهان را از خواب غفلت بیدار كرد و آنها را علیه حكومت های مستبد به حركت درآورد. با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، مردم همچنان پایدار به آرمان های انقلاب و امام راحل و رهبری بوده و دشمنان میهن اسلامی را در رسیدن به اهدافشان ناكام گذاشته اند.

جواد رحیمی مقدم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، امروز با هجمه های مختلف قصد دارند نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و این در حالی است که دنیا مبهوت دستیابی فرزندان انقلاب اسلامی به علوم مختلف دنیا و کسب فناوریهای نوین است و همه باید تلاش نمائیم تا قله های سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را طی نمائیم و بر عظمت و اقتدار کشور در صحنه های بین المللی بیفزائیم.

ایشان با اشاره به خدمات دولت در روستاها گفت: این خدمات اگر چه از ابتدای انقلاب بوده است اما در سال های اخیر،دولت تدبیر وامید خدمات ویژه ای به روستاها داده است ؛ آسفالت معابر،آبرسانی، برق، گاز ، راه روستایی  و..جزء خدمات ارزنده انقلاب در روستاهاست و اگر یک مقایسه ای از ابتدای انقلاب تا کنون داشته باشیم متوجه خواهیم شد که چه خدمات ارزنده ای در روستاها داشته ایم.

فرماندار سیروان اوج اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی را پشتیبانی و حضور همیشگی مردم در صحنه های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود در راههپیمائی 22 بهمن، مردم با حضور حداکثری خود خط بطلان دیگری بر نقشه های شوم استکبار خواهند کشید.

در ادامه این مراسم از جانبازان، ورزشکاران و نخبگان شهرستان با اهداء لوح و یادبودی تجلیل شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است