امروز صبح انجام گرفت؛

نشست صمیمی فرماندار با دانش آموزان

نشست صمیمی فرماندار با دانش آموزان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان سیروان به منظور آگاه بخشي در خصوص مسايل اجتماعي و سياسي، نشست صمیمی فرماندار با دانش آموزان دبیرستان سیداحمد خمینی شهر لومار برگزار گرديد.

جواد رحیمی مقدم فرماندار شهرستان در ابتداي سخنان خود به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره نمود و افزود: امام خميني(ره) جهت اعتلاي دين اسلام و ايران اسلامي قيام كردند و مردم ايران نيز به تبعيت از ايشان و در اعتراض به حكومت 2500 ساله شاهنشاهي با اعتراضات گسترده خود زمينه حضور حضرت امام را فراهم نمودند و نهايتاً بنيانگذار جمهوري اسلامي در 12 بهمن سال 57 وارد كشور شدند.

وی افزود: رهبر كبیر انقلاب اسلامی توانستند انقلابی را ایجاد كنند كه هم اكنون به الگویی بی بدیل برای همه كشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه آگاهی دادن به نسل جوان از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام ارزنده‌ای در راستای تثبیت ارزش‌های انقلاب می باشد افزود: شما دانش آموزان باید از این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید بوده پاسداشت کنید و علاوه بر ادامه راه آنان در حفظ اهداف و آرمان های آنان کوشا باشید.

در پایان اين نشست دانش آموزان سوالات خود را پیرامون برجام، مشکلات اقتصادی، حضور ایران در کشورهای همسایه و سایر مسائل روز مطرح و فرماندار به آنها پاسخ داد .

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است