بمناسبت دهه مبارک فجر؛

۱۲ طرح عمرانی در سیروان با اعتبار ۲۲۸ میلیارد ریال افتتاح شد

۱۲ طرح عمرانی در سیروان با اعتبار ۲۲۸ میلیارد ریال افتتاح شد

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور " محمد نوذری" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "خیراله گراوند" مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، "جواد رحیمی مقدم" فرماندار سیروان، "حجت الاسلام والمسلمین فریادی" امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، 12 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی، ورزشی شهرستان سیروان با اعتباری بالغ بر 228 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 173 نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

جواد رحیمی مقدم  فرماندار سیروان در این مراسم اظهار کرد: این پروژه ها که در حوزه های راهسازی، درمانی و بهداشتی، برق رسانی، گازرسانی، کشاورزی، فرهنگی و ورزشی است در مجموع ۲۲۸ میلیارد ریال هزینه داشته یا خواهد داشت.

 جواد رحیمی مقدم تاکید کرد: درمانگاه ظهیری، سالن ورزشی چشمه پهن چشمه رشید ، واحد بوم گردی سراب کارزان، دبستان یک کلاسه چشمه چاهی، گازرسانی به روستای ظهیری علیا و سفلی، باشگاه بدنسازی جوب دراز میرزابیگی، پل بین مزارع کوره وند و دیجیتال سازی ایستگاه های تلویزیونی از جمله پروژه های قابل افتتاح دهه فجر در شهرستان سیروان هستند.

فرماندار سیروان، یادآور شدپروژه های افتتاحی و کلنگ زنی این شهرستان در دهه فجر برای ۱۳۳ نفر در حین اجرا و ۴۰ نفر پس از تکمیل ایجاد شغل می کند.

گفتنی است غبارروبی مزار شهدای گمنام و دیدار با جانبازان شهرستان از دیگر برنامه های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در سفر به شهرستان سیروان بود.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است