بمناسبت حضور حماسی مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن

قدرداني و تشكر مسئولين شهرستان سيروان

قدرداني و تشكر مسئولين شهرستان سيروان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سيروان؛ حجت الاسلام فريادي امام جمعه و جواد رحيمي مقدم فرماندار شهرستان سيروان با صدور پیامی مشترك از حضور حماسی و شکوهمند مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان سيروان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر نمودند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک بار دیگر در یوم الله 22 بهمن و در چهلمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیونها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد، بار دیگر شهرستان سيروان به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود. مردم نشان دادند که هر چه پلیدی و دشمنی مستکبرین بیشتر باشد ایستادگی آنها در مقابل استکبار قوی تر می شود.

ما به عنوان خدمتگزار مردم ضمن بزرگداشت چهلمين سالگرد پیروزی شكوهمند و افتخارآمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان سيروان كه در مراسم یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشكر می نمایيم.

در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان سيروان و همه دست اندركاران برگزاری برنامه های دهه فجر، بویژه اعضای ستاد دهه فجر شهرستان، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می نمایيم.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است