به علت خطر سیل

دستور تخلیه برخی مناطق سیروان صادر شد

دستور تخلیه برخی مناطق سیروان صادر شد

استاندار ایلام گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در روزهای یک شنبه و دوشنبه(۱۱ و ۱۲ فروردین) و خط بحران در روستای چشم شیر سیروان مدرسه، اداره پست و امامزاده، تخلیه و از تردد در این مکان‌ها جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی لحظاتی پیش در جلسه مدیریت ستاد بحران استان ایلام اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در روزهای یک شنبه و دوشنبه(۱۱ و ۱۲ فروردین) و خط بحران در روستای چشم شیر سیروان مدرسه، اداره پست و امامزاده، تخلیه و از تردد در این مکان‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: برای جلوگیری از وقوع بحران و در صورت نیاز تعدادی قایق برای جابجایی مسافران و گردشگران احتمالی در این روستا مستقر شود.

استاندار ایلام ادامه داد: فرماندار سیروان با همکاری آب منطقه‌ای و سایر دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از خسارت، بحران احتمالی را مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: در صورت بالا آمدن آب سد چشم شیر در روزهای آینده ۳۰ درصد این روستا که کمتر در معرض تهدید آب گرفتگی قرار دارند در مکان‌های امن اسکان داده شوند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: همچنین در راستای رفاه مردم این روستا نانوایی سیار و چند دستگاه تانکر آبرسانی در منطقه مستقر شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است