با حضور فرماندار و روسای ادارات صورت پذیرفت

راه‌اندازی میز خدمت در مسجد جامع لومار

راه‌اندازی میز خدمت در مسجد جامع لومار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  شهرستان سیروان ، میز خدمت  به مردم  با محوریت فرمانداری سیروان و همکاری گسترده  دستگاههای اجرایی و عمومی  این شهرستان در مسجد جامع شهر لومار شهرستان سیروان برگزار گردید.

در این برنامه که قبل از خطبه های نماز جمعه سیروان و با استقبال  خوب مردم برگزار گردید فرماندار،بخشداران ، اعضای شورای تامین، سرپرست شهرداری و رؤسای دستگاههای اجرایی این شهرستان اقدام به مشاوره و پاسخگویی به مراجعان نمودند.

جواد رحیمی مقدم سرپرست فرمانداری سیروان  که جهت پاسخگویی به مراجعان در این مراسم حضور داشت؛ برگزاری میز خدمت را در راستای حقوق شهروندی ،ارتباط نزدیک دولت با مردم وپاسخگویی مسئولین دانست وبر ضرورت  رسیدگی به مشکلات مردم  و تلاش در جهت رفع و یا کاهش آن تأکید نمود واظهار داشت: به همین منظور و در راستای راهنمایی و مشاوره  مراجعان ،جلوگیری از اتلاف وقت ورضایت هر چه بیشتر آنان ،ادارات شهرستان  اقدام  به برقراری میز خدمت در محل مسجد جامع لومار نموده اند.

در پایان مراسم مسئولین به همراه مردم به خطبه های نماز دشمن شکن جمعه گوش فرا داده و در نماز عبادی سیاسی آن که به امامت حجة الاسلام والمسلین فریادی امام جمعه سیروان برگزار گردید، شرکت نمودند

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است