به مناسبت هفته نیروی انتظامی

صبحگاه مشترک با حضور فرماندار سیروان برگزار شد

صبحگاه مشترک با حضور فرماندار سیروان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک با حضور جواد رحیمی مقدم فرماندار ، اعضای شورای تامین و شورای اداری در محل ستاد انتظامی سیروان برگزار شد.

فرماندار سیروان در این مراسم با تبریک هفته ناجا گفت : هدف از اینکه هر یک از ما در جایگاه خاصی قرار گرفته ایم کسب رضایت باریتعالی در مرحله اول و در مرحله دوم رضایت مردم است بنابراین برای تامین رضایت مردم نیازمند تامین امنیت پایدار شهرستان ، کشور و حتی منطقه هستیم.

جواد رحیمی مقدم افزود : نیروی انتظامی در کنار سایر مسئولیت ها وایجاد امنیت پایدار، وظیفه ایجاد نظم و انتظام در جامعه را به عهده دارد که شاخص اصلی توسعه هر جامعه ای میزان نظم پذیری ونظم دهی به امورات مختلفی است که در جامعه بایستی شکل بگیرد.

وی مهمترین وظیفه اصلی دستگاه اجرایی ، انتظامی و نظامی را هم افزایی بیشتر در این راستا و اجرای قانون عنوان و تصریح کرد : رعایت مر قانون و دقت در اجرای آن می تواند ما را به سمت رضایت مندی بالای عمومی رهنمون کند.  

رئیس شورای تامین شهرستان در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در سال رونق تولید افزود : به فرمایش رهبر معظم انقلاب در حال حاضر راهی جز مبارزه با قاچاق وجود ندارد و نیروی انتظامی در خط مقدم قرار دارد که لازم است با اشرافیت به قانون به گونه ای عمل شود که منافع ملی تامین گردد که خوشبختانه با تدبیر درست دولت و همکاری خوب نیروی انتظامی در حوزه تورم وقاچاق کالا شاهد عملکرد خوبی بوده ایم.

گفتنی است هفته ناجا در سال 98 با عنوان پلیس هوشنمند ، امین مردم نامگذاری شده است.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است