با حضور اعضای شورای تامین شهرستان صورت گرفت؛

جلسه هئیت صلح و سازش شهرستان

جلسه هئیت صلح و سازش شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، با حضور فرماندار، رئیس دادگستری شهرستان؛فرمانده نیروی انتظامی و سایر اعضای شورای تامین جلسه هئیت صلح و سازش شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان ضمن اشاره به ضرورت و اهمیت ورود مصلحان و ریش سفیدان در حل معضلات اجتماعی شهرستان گفت: نگرش اجتماعی توام با علم مبتنی بر واقعیت در پیشگیری معضلات جامعه کارساز است چرا که علل ها و راهکارهای عملی آن به وضوح نمایان می گردد.

 وی در ادامه عنوان کرد: محور فعالیت های هئیت صلح و سازش باید در تمام زمینه ها که ظرفیت بالقوه استفاده از توانمندی بزرگان و معتمدین ایلات و طوائف را دارد بسط داده شود.

فرماندار سیروان  از ورود مصلحان در بحث قتل اخیر یکی از روستاهای بخش کارزان را بسیار کارآمد و مفید ارزیابی کرد و گفت : بافت قومی و قبیله ای به گونه ای است که در مباحثی چون قتل اگر مصلحان ورود کنند نفوذ کلامی آنها سد بزرگی در جهت بروز بسیاری از ناهنجاری ها و تبعات انتظامی، قضائی و امنیتی است.

رحیمی مقدم در بخش پایانی سخنان خود به ضرورت اهمیت دادن  به نسل جوان و شنیدن درد دلهای آنها اشاره کرد و گفت: ما باید بپذیریم که تفاوت های وجود دارد و  این تفاوت ها نباید مانع از دیدن و شندیدن خواسته ها و دغدغه های جوانان شود.

لازم بذکر است در این جلسه رئیس دادگستری و فرمانده نیروی انتظامی نکاتی را بیان نمودند و در پایان تعدادی از ریش سفیدان دیدگاه‌های خود را در حل معضلات اجتماعی بیان کردند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است