تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیروان

طی مراسمی تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان سیروان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

طی مراسمی تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان سیروان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛  مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیروان با حضور فرماندار،معاون فرماندار،بخشدار، معاون دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

رحیمی مقدم فرماندار سیروان ضمن تقدیر و تشکر از تمام افرادی که در عرصه بهداشت و درمان فعالیت می نمایند ازجمله مهندس سهراب نژاد ، به رسیدگی بیشتر آنها به مردم انقلابی و همیشه در صحنه سیروان تاکید نمودند.

رحیمی مقدم با بیان اینکه هدف اصلی همه ما خدمت است، یادآور شد: خوشبختانه آقای مهندس سهراب نژاد یکی از مدیران توانمند و بومی منطقه هستند که انصافاً از زمان تصدی مسئولیت شبکه تاکنون خستگی‌ناپذیر در راه خدمت به مردم شهرستان بخصوص در جریان سیل اخیر در شهرستان تلاش کرده اند.

وی در پایان افزود: تردد زائرین اربعین حسینی از بخشی از این شهرستان این ضرورت را ایجاد می‌کند که زیرساخت‌های بهداشتی درمانی آن بیش از پیش تقویت گردد.

مهندس سهراب نژاد مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان با ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان، از زحمات و تلاش همکاران خود در این مدت قدردانی نمود و برای خلیل مومنی آرزوی توفیق و سربلندی کرد و از همکاران درخواست نمود وی را در اجرای برنامه های مد نظر و خدمت رسانی شایسته به مردم شریف شهرستان یاری نمایند.

خلیل مومنی مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیروان نیز در این مراسم با بیان خلاصه‌ای از سوابق خود اظهار داشت: در راستای حفظ تأمین و ارتقاء شاخص های سلامت مردم شریف شهرستان سیروان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

لازم به ذکر است خلیل مومنی بومی منطقه و دارای دکترای مدیریت خدمات بهداشتی درمانی است که پیش از این بعنوان مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام مشغول به خدمت بوده است.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است