در محل دفتر فرماندار صورت گرفت؛

دیدار فرماندار سیروان با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام

دیدار فرماندار سیروان با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام

جواد رحیمی مقدم، فرماندار سیروان به همراه معاون فرماندار و بخشدار مرکزی با علی رشیدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان در این دیدار رحیمی مقدم فرماندار شهرستان سیروان ضمن بیان اهمیت آموزش های مهارتی در وضعیت کنونی کشور و نقشی که این آموزش ها در ایجاد اشتغال مولد و پایدار دارند گفت: جوانان می توانند با کسب یک یا چند مهارت آینده شغلی خویش را تضمین نموده و به رشد و رونق اقتصادی خانواده و اجتماع کمک کنند.

وی عملکرد مرکز فنی و حرفه ای شهرستان را بسیار خوب ارزیابی کرده و گفت: اینکه آموزش های مهارتی در مراکز ثابت، روستاها،مناطق عشایری و صنایع و صنوف ارائه می شود نشان از قابلیت بالای این آموزش ها و نیاز جامعه دارد اما بهتر است این آموزشها براساس نیاز بازار کار در شهرستانها باشد و به گونه ای آموزشها بومی سازی شود.

در ادامه مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای ایلام، مرکز سیروان را یکی از مهمترین مراکز آموزش فنی و حرفه­ای استان دانست که در زمینه مهارت آموزی و اشتغالزایی بسیار خوب عملکرده است.

رشیدی همچنین از فرماندار سیروان تقاضا نمودند که بودجه بیشتری برای نوسازی تجهیزات آموزشی به این مرکز کمک شود تا دستگاههای به روزتر خریداری شده و استادکار ماهر و آشنا به سیستم های روز دنیا تربیت نمایند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است