با حضور فرماندار صورت گرفت؛

افتتاح اولین پاتوق مهارتی فرهنگی در سیروان

افتتاح اولین پاتوق مهارتی فرهنگی در سیروان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ اولین پاتوق مهارتی فرهنگی با حضور جواد رحیمی مقدم فرماندار، تردست معاون امور جوانان استان، عباس زاده سرپرست ورزش و جوانان سیروان و برخی از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان در سیروان افتتاح شد.

در این مراسم فرماندار ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای و سایر اداراتی که در این طرح مشارکت داشتند اظهار داشت: امیدوارم بسیاری از افراد شرکت کننده در این پاتوق مهارتی فرهنگی بتوانند با دستیابی به یک یا چند مهارت  صاحب مشاغل خانگی شوند.

وی در ادامه افزود: اگر نیاز به آموزش بیشتر در رشته های دیگری بود ادارات عضو ستاد بایستی شرایط را برای ادامه این طرح برای علاقمندان ایجاد نمایند.

در ادامه تردست معاون امور جوانان ضمن تشکر از توجه ویژه فرماندار در اجرای این طرح بیان داشت: این پاتوق در سه شهرستان پایه­ی سیروان، ایلام و ملکشاهی اجرایی خواهد شد که سیروان پیشقدم در این طرح بوده است. هدف اصلی این طرح ایجاد فضای مناسب مهارتی و فرهنگی برای همه مردم شهرستان است که در پایان هر دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه مهارتی اعطا خواهد شد.

در پایان عباس زاده افزود: براساس مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان و جلسات هماهنگی و نیاز سنجی با اعضای ستاد تصمیم بر این شد این طرح در سه نقطه از شهرستان روستای کلی کلی، شهرک سرتنگ و روستای چم شیر عرب رودبار در رشته های مهارتی از قبیل بافندگی، آرایشگری و خیاطی و در رشته های فرهنگی از جمله روابط اجتماعی، آموزش های قبل، حین و بعد ازدواج، بازی های بومی و محلی، حقوق شهروندی، بهداشت فردی و عمومی، مهارت های زندگی حقوق خانواده و کمک های اولیه به مدت ده روز برگزار شود.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است