به مناسبت آغاز به کار شورای جدید اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان

رییس ، پرسنل و شورای اجرایی جمعیت هلال احمر سیروان با فرماندار دیدار کردند

رییس ، پرسنل و شورای اجرایی جمعیت هلال احمر سیروان با فرماندار دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ رییس ، پرسنل و اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر سیروان به مناسبت آغاز به کار دور جدید شورای اجرایی در محل دفتر فرماندار با وی دیدار کردند.

رحیمی مقدم فرماندار سیروان در این دیدار با اشاره به اجرای طرح «آمران سلامت» در شهرستان گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، جمعیت هلال‌احمر شهرستان نیز اقدام به اجرای طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور کرده است که با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا، می تواند بر کاهش ابتلا به ویروس و میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ تاثیرگذار باشد.

وی افزود : جمعیت هلال احمر در تمام فعالیتهای شهرستان همیشه حضور چشمگیری داشته و خدمت بی منت از خصوصیات بارز نجاتگران و اعضای جمعیت هلال احمر می باشد. وی با اشاره به وقایع اخیر در شهرستان از جمله سیل و آتش سوزی جنگلهای شهرستان در سالهای اخیر از نقش پررنگ و خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به مناطق سیل زده و کمک در مهار آتش سوزی قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تشکیل تیم های امدادروستایی در روستاها و آموزشهای مداوم این تیم ها می تواند باعث پیشگیری از بروز حوادث و کاهش احتمالی خسارات ناشی از آن گردد افزود: آموزش و پیشگیری مهمترین ابزار مقابله با حوادث است که جمعیت هلال احمر به عنوان تنها متولی این امر می تواند نقش موثر و شایانی داشته باشد . 

در پایان جلسه شیروانیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان به ارائه گزارشی از خدمات این جمعیت پرداخت و خواستار پیگیری و اختصاص اعتبار دو طرح بزرگ پایگاه امداد و نجات سه راهی کارزان و ساخت سیلوی انبار اقلام مورد نیاز در هنگام حوادث شد.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است