با محوریت طرح شهید سلیمانی

جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان سیروان برگزار شد

جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان سیروان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان به ریاست باقر عالمی معاون فرماندار و با حضور سرپرست شبکه بهداشت و سایر مدیران ادارات عضو ستاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بعنوان دبیر جلسه با ارائه مطالبی چالش­ها و مشکلات موجود را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در ادامه عالمی معاون فرماندار ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده، بر اهمیت بالای مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و خواستار همکاری و هم‌افزایی هرچه بیشتر و بهتر ادارات در اجرای وظایف محوله و مصوبات ستاد کرونا شد. وی گفت: مروز اصلی ترین وظیفه همه مسئولین تلاش در جهت حفظ سلامت مردم است و در راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا باید از تمام توان و ظرفیت شهرستان استفاده نماییم.

معاون فرماندار سیروان اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا و هم چنین به منظور قطع زنجیره انتقال، جلوگیری از برگزاری تجمعات و اجتماعات غیر ضرور در معابر عمومی با همکاری تمامی ادارات از جمله شهرداری ، اتاق اصناف، اداره صمت ، شبکه بهداشت ، هلال احمر ، آتش نشانی ، نیروی انتظامی، راهور، سپاه ، بسیج و صدا و سیما با حمایت و همراهی دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد و همچنین از اصناف شهرستان تقاضا داریم همچون گذشته با تعامل و در راستای حفظ سلامت مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی در جهت کنترل و کاهش بیماری کرونا همکاری لازم را با مسئولین داشته باشند.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه سیروان با تشریح اقدامات انجام شده در ارتباط با طرح شهید سلیمانی، برنامه ها و اهداف این طرح را بیان و خواستار همکاری حداکثری ادارات مرتبط جهت اجرای دقیق طرح شد.

در پایان مدیران نیز در رابطه با مطالب مطروحه و اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است