در محل دفتر امام جمعه شهرستان صورت گرفت؛

برگزاری دومین جلسه کمیته حمایتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان

برگزاری دومین جلسه کمیته حمایتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، دومین جلسه کمیته حمایتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مدیران و نماینده خیرین برگزار گردید.

جواد رحیمی مقدم در این جلسه بیان کرد: تمرکز ما در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کروناست و قرار دادن این طرح به صورت محله‌ای و خانه محور تا کنترل کامل بیماری و دستیابی به شرایط مطلوب است این طرح را با همراهی شبکه بهداشت و بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد، کما اینکه همه ادارات شهرستان در اجرای دقیق و درست این طرح از صفر تا صد در کنار حافظان و ایثارگران سلامت هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص اجرای این طرح عنوان کرد: این طرح با هدف بیماریابی و محدودسازی افراد مبتلا برای پیشگیری از کرونا اجرا می‌‌شود. در گام اول، اقناع‌‌سازی افراد مبتلا برای رعایت مسائل بهداشتی صورت  می گیرد در این طرح با استفاده از ظرفیت‌های خوب بسیج و نیروهای مردمی برای قطع زنجیره شیوع کرونا همه توان خود را به کار خواهیم بست.

وی در پایان استفاده از همه امکانات دولتی و پای کار آمدن تمام مسئولان در روند اجرای این طرح را ضروری دانست و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم به لطف خدا در مهار و قطع زنجیره این ویروس منحوس موفق عمل کنیم.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است