با حضور فرماندار

جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به ریاست جواد رحیمی مقدم فرماندار شهرستان و با حضور سیروس مروتی بخشدار مرکزی و سایر اعضای ستاد و با موضوع ازدواج و مسکن در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه فرماندار سیروان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت : افزایش تاب آوری جوانان زمینه ازدواج پایدار و تداوم زندگی مشترک را در شهرستان ایجاد می کند.

جواد رحیمی مقدم در ادامه افزود: متاسفانه افزایش ازدواجهایی که دوام زیادی ندارند در کنار مسائل اقتصادی بسترساز ترس جوانان از تشکیل خانواده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیبهای اجتماعی درشهرستان اضافه کرد: بیان نکردن آسیبها مشکلی را حل نمی کند و با افزایش کیفی و اثربخشی مصوبات کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان و پیگیری مصوبات بایستی آسیبهای اجتماعی را کاهش داد.

جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان گفت: تخفیف جواز مسکن برای زوجین جوان ، پرداخت تسهیلات ازدواج و مسکن با شرایط آسان و برگزاری دوره های آموزشی در افزایش آمار ازدواج تاثیرگذار است.

 رحیمی مقدم از شوراى ادارى عضو جلسه جهت همکارى و همراهى با اداره ورزش و جوانان شهرستان و سازمانهای مردم نهاد جوان با توجه به ضرورت تشکیل کمیته های تخصصی در بکارگیری بانوان توانمند و مجرب براى برگزاری کارگاههاى آموزشى زنان بد سرپرست سطح شهر و محلات آسیب پذیر تأکید نمودند.

در ادامه جلسه هرکدام از اعضاء ستاد ضمن تشریح اقدامات و عملکرد خود به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است