در جریان سفر یکروزه رئیس فدراسیون هندبال صورت گرفت؛

بازدید از روستای کارزان و دیدار و گفتگو با نونهالان و نوجوانان

بازدید از روستای کارزان و دیدار و گفتگو با نونهالان و نوجوانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ آقای‌پاکدل به همراه دبیر فدراسیون‌هندبال جناب‌آقای‌ حمیدرضا عزتی و همچنین الماسی ریاست هیات‌ هندبال استان‌ایلام،از شهرستان سیروان بازدید بعمل آورد و مورد استقبال جواد رحیمی مقدم فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان قرار گرفت.

در ابتدا جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان ضمن تقدیر و تشکر از تیم‌ هندبال کارزان و مربی این تیم که افتخار آفرین برای استان ایلام هستند، ادامه داد: هندبال شاخص خوبی برای استان در سطح ملی بوده و باید این شاخص حفظ شود.  رحیمی مقدم خاطرنشان کرد: ورزش نسخه شفابخشی است که هزینه‌های کمی برای جامعه دارد وی در پایان خواستار توجه ویژه رئیس فدراسیون هندبال به تیم کارزان شد.

در جریان این بازدید ابتدا آقای‌پاکدل از تمرینات تیم‌ بخش کارزان شهرستان سیروان دیدار کرد و ضمن ابراز رضایت از تمرینات این تیم گفت : شهرستان‌های سیروان و چرداول استعدادهای خوبی هم در پسران و هم در دختران دارند.

علیرضا پاکدل در جمع هندبالیست های نوجوان و خردسال روستای کارزان شهرستان سیروان گفت: بسیار افتخار می کنم که چنین ورزشکارانی در کشور داریم. حضور در جمع شما یکی از بهترین روزهای زندگی من را رقم زد. وی ادامه داد: هندبال کشور مدیون افرادی مثل آقای فتاحی، مربی دلسوز شما، نوجوانان بااستعداد است که در این شرایط سخت و بدون امکانات برای تعالی هندبال و ورزش کشور فعالیت می کند. من بر دستان آقای فتاحی و چنین مربیانی بوسه می زنم و این را بدانید از امروز به بعد کنار شما خواهم بود.

وی خطاب به نوجوانان هندبالیست این روستا بیان کرد: من معتقدم شما در هندبال سالنی بهتر می توانید توانایی های خود را نشان دهید و از این جهت بسیار به آینده خوشبینم و امیدوارم در آینده همه شما را در تیم های ملی هندبال ببینیم. رئیس فدراسیون هندبال افزود: به محض ارسال و ارائه نامه الماسی، رئیس هیات هندبال استان به فدراسیون، توپ های استاندارد برای شما ارسال خواهد شد تا از این بعد با توپ های استاندارد تمرین کنید.

پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در پایان به گفتگو با نونهالان و نوجوانان دختر و پسر هندبالیست در زمین های خاکی نشست و پس از شنیدن مشکلات و خواسته های آنها، دستور پیگیری و انجام اقدامات لازم جهت حل مشکلات و همچنین اختصاص تجهیزات لازم برای این روستا و استان ایلام صادر کرد.

همچنین ایشان خانم‌نوریان(مربی تیم نونهالان دختران آسمان‌آباد) و آقای‌فتاحی(مربی تیم نونهالان و نوجوانان کارزان) را به اولین اردوی رده‌های پایه به عنوان مربی دعوت کردند.

وی پس از بازدید از تمرینات در جلسه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان‌ایلام در خصوص "وضعیت هندبال استان در سال‌های اخیر"، برگزار شد شرکت کردند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است