پیام تبریک فرماندار

فرماندار سیروان در پیامی روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر تبریک گفت

فرماندار سیروان در پیامی روز خبرنگار را به  تمامی فعالان عرصه خبر تبریک گفت

فرماندار سیروان در پیامی ۱۷ مرداد , روز خبرنگار را به  تمامی فعالان عرصه خبر, اطلاع رسانی و رسانه تبریک گفت و از تلاش ها و مجاهدت های آنان در راستای روشنگری , شفاف سازی , رشد و تعالی استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، متن کامل پیام دکتر جواد رحیمی مقدم به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است؛

 

بسمه تعالی

درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می دارند و قدرت اندیشه،توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی گیرند.امروزه اهمیت اطلاع رسانی دقیق از اخبار و وقایع بر کسی پوشیده نیست و این مهم رسالت خبرنگاران را بسیار سنگین و حیطه فعالیت آنها را بدون هیچ مرز و محدودیتی نمایش می دهد.

۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.خبرنگاران چشم بینا, گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها, مصائب و مشکلات هستند که می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.

جوانان توانمند و پیران با تجربه در عرصه خبر همواره ضمن اشاره به مشکلات و ایرادات به بیان راهکارها پرداخته اند و توانسته اند همراهی تاثیرگذار برای بدنه مدیریتی کشور باشند و با انتقادات سازنده موجبات اصلاح امور را فراهم آورند.

دستیابی به توسعه پایدار تنها در پرتو وجود وجدان های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسئولانه آحاد عمومی امکان پذیر است و خبرنگار با تکیه بر پشتوانه مردمی می تواند کمک بزرگی به مسئولین برای شناسایی بهتر مشکلات اجتماعی و رفع آن با استفاده از ظرفیت مردم صورت دهد. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان ایلام به خصوص شهرستان سیروان، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار ، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات دولت و نظام ‌تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان  سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.  

جواد رحیمی مقدم

فرماندار سیروان

 

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است