پیام فرماندار شهرستان سیروان بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

فرماندار شهرستان سیروان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

فرماندار شهرستان سیروان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، جواد رحیمی مقدم در پیامی هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان سیروان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از شریعت اسلام و آب و خاک میهن عزیزمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنان، جاودانه شد. امروز فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی را هموار سازد ومدافعان سلامت امروز در دفاع مقدس دیگر با ویروس منحوس کرونا در خط مقدم هستند.هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده به دست بیاورد به برکت خون این جوانان شهید است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که منشوری  از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف، ولایتمدار شهرستان سیروان تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم. از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.

جواد رحیمی مقدم

فرماندار سیروان

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است