پیام فرماندار سیروان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

فرماندار سیروان در پیامی روز نیروی انتظامی وآغاز هفته ناجا را تبریک گفت.

فرماندار سیروان در پیامی روز نیروی انتظامی وآغاز هفته ناجا را تبریک گفت.

جواد رحیمی مقدم فرماندار شهرستان سیروان طی پیامی 13 مهر روز نیروی انتظامی وآغاز هفته ناجا را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی خصوصا فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری سیروان؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:


"بسم الله الرحمن الرحیم"

نیروى انتظامى مجموعه ای است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

13 مهر ماه روز نیروی انتظامی بهانه‌ ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.
مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات از یک سو و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته، ضمن اینکه در شرایط شیوع کرونا نیروی انتظامی هم راستا با مدافعان سلامت به عنوان بازوان اجرایی، در اجرا و اعمال پروتکل های بهداشتی نقش موثری داشته و در ادامه جهت تسریع روند واکسیناسیون نیز نقش فعال داشته اند.
بدون شك، پيشرفت، تعالي و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار، بستري امن، سالم و با آرامش را طلب مي‌كند تا در سايه اين امنيت، فعاليت‌ها با قدرت و سرعت بيشتري شتاب گيرد و برقراري نظم و امنيت اجتماعي تنها در اثر زحمات مخلصانه همه اين عزيزان واقعيت پيدا مي‌كند.
اينجانب ضمن تبريك روز و هفته نيروي انتظامي مراتب تشكر و قدرداني خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي فرماندهان و سربازان نيروي انتظامي خصوصا در شهرستان سیروان ابراز مي‌نمايم و اميدوارم در سایه رهنمودهاي فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) در پاسداري از خون شهيدان گرانقدر انقلاب اسلامي و پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي جامعه موفق و مويد باشيد و توفيق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

جواد رحیمی مقدم

فرماندار سیروان

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است