با ریاست فرماندار صورت پذیرفت؛

جلسه شورای اداری شهرستان

جلسه شورای اداری شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ نهمین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان و با حضور امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

در این جلسه دکتر رحیمی مقدم ضمن خیر مقدم خدمت اعضاء شورای اداری از کلیه دستگاه های اجرایی و مدیران شهرستان بدلیل حضور پرشور و فعال در برگزاری مراسم نه دی تقدیر و تشکر کردند و در ادامه پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خصوص اهمیت نماز در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز قرائت نمود، در همین راستا ایشان بر اهمیت نماز و برگزاری فریضه نماز به ویژه حضور پرشور در نماز جمعه تاکید کردند.

ایشان در ادامه بر پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهرستان تاکید کردند و مدیران دستگاه های اجرایی را موظف به ارائه گزارش ماهیانه از روند پیشرفت پروژه ها به فرمانداری کردند.

فرماندار سیروان بر تهیه و تدوین برنامه های دهه فجر توسط دستگاه های اجرایی جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات دهه فجر تاکید کردند.

ایشان به عدم استفاده شخصی کلیه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی از وسائل نقلیه دولتی در ساعات غیر اداری و اداری اشاره ونسبت به برخورد با متخلفین تأکید نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین فریادی امام جمعه محترم شهرستان نیز ضمن تقدیر از حضور مدیران دستگاه های اجرایی و کارکنان ادارات بعنوان الگوهای فرهنگی و اجتماعی شهرستان در مراسم نه دی تاکید کردند که مردم با بصیرت شهرستان با حرکت تاریخی خود در نهم دی ماه بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهور اسلامی ایران را ناامید کردند.

وی افزود: با توجه به حضور مردم فهیم در عرصه های سیاسی ،فرهنگی ،اجتماعی و... ،این مردم لیاقت خدمتگذاری خالصانه و خاضعانه را دارند و از همه دستگاه های اجرایی خواستار ارائه خدمات و کسب رضایت مردم شدند.

حجت الاسلام و المسلمین فریادی نیز به پیام مهم و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کردند و از مدیران دستگاه های اجرایی خواستار ترویج فرهنگ نماز خوانی و حضور در نماز جمعه شدند و با اشاره به قسمتی از متن پیام که آموزش و پرورش را خطاب قرار داده است آموزش و پرورش را مهم ترین سنگر برای ترویج این مهم دانستند.

مدیران دستگاه های اجرایی نیز گزارش کاملی از عملکرد خود جهت پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهرستان را ارائه نمودند .

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است