تاکنون بیش از 90 کیلومتر از محورهای مواصلاتی عشایری این شهرستان که در اثر سیل اخیر تخریب شده بودند، توسط امور عشایری ترمیم و بهسازی شدند.

بیش از 90 کیلومتر جاده عشایری در سیروان ترمیم و بهسازی شدند

بیش از 90 کیلومتر جاده عشایری در سیروان ترمیم و بهسازی شدند

📌بیش از 90 کیلومتر جاده عشایری در سیروان ترمیم و بهسازی شدند
🔺سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان گفت: تاکنون بیش از 90 کیلومتر از محورهای مواصلاتی عشایری این شهرستان که در اثر سیل اخیر تخریب شده بودند، توسط امور عشایری ترمیم و بهسازی شدند.

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ محمد باقر شریفی افزود: این  مسیرها شامل هریزین حسن گاوداری، گور طوطی عمارت، سه گری کارزان، بانکول کارزان به اتمام رسیده و مسیر چرمین، قلارنگ و لنه در حال انجام هستند.

🔹وی با اشاره به اینکه تاکنون 100 ساعت کار ماشین آلات راهسازی بصورت اجاره ای انجام شده است، اظهار داشت: جاده های عشایری این شهرستان در سیل اخیر دارای آسیب جدی شده بودند که خوشبختانه با تلاش امور عشایری استان و شهرستان درکمترین زمان ممکن به اتمام رسیدند.

🔹سرپرست فرمانداری سیروان تصریح کرد: در جریان سیل های اخیر و فرسایش و خسارت های وارد شده به راه های عشایری و با توجه به ضرورت دسترسی راه های عشایری و رفع مشکل این قشر زحمت کش و پرتلاش عملیات مرمت و بازسازی راه های عشایری شروع شده است.

🔹شریفی اظهار داشت: عشایر تولید کنندگان صبور، قانع و بی ادعا هستند، که سهم بسزایی از تولید و اشتغال را به خود اختصاص داده اند، که امروزه مسئولان وظیفه دارند در زمینه های مختلف به آنها خدمات رسانی کنند.

🔹سرپرست فرمانداری سیروان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در راستای خدمات رسانی به این قشر سخت کوش و پرتلاش که حافظان مرزهای جغرافیایی، اقتصادی و فرهنگی ما هستند، خدمات بیشتری به این قشر از جامعه داده شود تا شاهد رضایتمندی آنان باشیم.

 

 

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است