سیروان در ۲ سالی که گذشت:

اقدامات مهم دولت سیزدهم در مناطق شهری و روستایی سیروان

اقدامات مهم دولت سیزدهم در مناطق شهری و روستایی سیروان

📌سیروان در ۲ سالی که گذشت:
اقدامات مهم دولت سیزدهم در مناطق شهری و روستایی سیروان

🔸سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان گفت: دولت سیزدهم در طی ۲سال گذشته اقدامات قابل قبولی در زمینه های مختلف شهری و روستایی انجام داده که برای آحاد مردم قابل لمس است.

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ "محمد باقر شریفی" به مناسبت ۲۸ خرداد سالروز استقرار دومین سال دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی افزود: از زمان شکل‌گیری دولت کار و کرامت شاهد تلاش همه مسئولان استان و شهرستان برای اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام بوده ایم و در این میان دستاوردهای خوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و غیره به‌دست آمده است.

🔹وی اظهار داشت: دولت برای رفع مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته استان به یقین برنامه داشته و در آینده ی نزدیک قابل ملموس تر خواهد بود.

🔹سرپرست فرمانداری سیروان به اقدامات انجام شده در حوزه برق در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در طول ۲ سال گذشته تاکنون اصلاح شبکه و تامین روشنایی معابر شهر لومار و ۲۱ روستا با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان انجام شده و چندین روستای دیگر در دست اقدام است.

🔹شریفی به اقدامات مهم دولت در حوزه آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع بکار دولت تاکنون ۱۰ روستا اصلاح و توسعه خط انتقال آب شامل شبکه داخلی و خط انتقال با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان انجام شده است.

🔹وی ادامه داد: پروژه حفر چاه کارزان با پیشرفت حدود ۵۰ درصدی با اعتبار نزدیک به ۳ میلیارد تومان و ۵ روستای دیگر هم با اعتبار ۴میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

🔹سرپرست فرمانداری سیروان با اشاره به اینکه در حوزه گازرسانی هم اکنون تمامی مناطق شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند،اظهار داشت: با گاز رسانی به روستاهای سرابکلان،فاطمیه، قلعه وزیر و چم روته با اعتبار بالغ بر ۴میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان؛ این دیار به یکی از مناطق سبز استان از لحاظ سرانه گازرسانی تبدیل شده است.

🔹وی به اقدامات انجام شده در حوزه مخابرات اشاره کرد و افزود: توسعه و اجرای ۱۵کیلومتر فیبر نوری با اعتبار ۳ میلیار تومان، نصب ۱۰ دستگاه کافو نوری با اعتبار ۷ میلیارد تومان، ارتقا ۵ سایت همراه اول و ایرانسل با اعتبار ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اقدامات مهم دولت در حوزه مخابرات در این شهرستان بوده است.

🔹سرپرست فرمانداری سیروان به اقدامات اخیر دولت سیزدهم در حوزه راهسازی اشاره و تصریح کرد: کلنگ زنی فاز دوم جاده قاضی خان به لومار با اعتبار ملی ۱۵۴میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۳۵درصد، افتتاح واریانت میان تنگ با اعتبار ۱۰میلیارد تومان، اتمام جاده چشمه چاهی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان، روکشی آسفالت جاده های شهرستان به طول ۴۰کیلومتر با اعتبار، بخشی از اقدامات دولت در حوزه راهداری این شهرستان در طول ۲ گذشته تاکنون بوده است.

🔹شریفی گفت: کلنگ زنی پروژه زمین چمن فوتبال شهر لومار با اعتبار ۸ میلیارد تومان و کلنگ زنی کتابخانه شهرک سرتنگ با اعتبار ۱ میلیارد تومان، افتتاح پایگاه امدادی و نجات هلال احمر کارزان با اعتبار ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان، کلنگ زنی سوله امدادی شهر لومار با اعتبار ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، دستور پرداخت ۲۷۷میلیارد از مطالبات اهالی عرب رودبار برای تملک اراضی و کلنگ زنی زایشگاه شهر لومار با اعتبار ۲میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات در طول ۲ گذشته تاکنون بوده است.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است