سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان گفت: کشتارگاه شهر لومار باید هر چه سریع تر ساماندهی شود تا مشکلات کشتارهای غیرمجاز برطرف شود.

کشتارگاه لومار ساماندهی می شود

کشتارگاه لومار ساماندهی می شود

🔸کشتارگاه لومار ساماندهی می شود

🔹سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان گفت: کشتارگاه شهر لومار باید هر چه سریع تر ساماندهی شود تا مشکلات کشتارهای غیرمجاز برطرف شود.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ محمدباقر شریفی در جلسه کارگروه ساماندهی کشتار غیرمجاز شهرستان، افزود: شهرداری لومار متولی اصلی این کشتارگاه است و باید هر چه زودتر نسبت به ساماندهی این مجموعه اقدام کند.
🔹وی با بیان اینکه ظرفیت این کشتارگاه در روز 15 رأس سبک و 2 رأس سنگین است، اظهار داشت: سایر دستگاه ها همچون اداره برق برای ایجاد روشنایی و دامپزشکی همکاری و تعامل لازم را داشته باشند .
🔹سرپرست فرمانداری سیروان به ایجاد بستر مناسب و تسهیل در روند کشتار دام در کشتارگاه برای قصابی های شهرستان تاکید کرد و گفت:با ساماندهی این کشتارگاه، از کشتارهای غیرمجاز و غیر بهداشتی جلوگیری می شود.
🔹شریفی با اشاره به اینکه تنها راه جلوگیری از کشتارهای دامی غیرمجاز ساماندهی این کشتارگاه بهداشتی است، تصریح کرد: با توجه به سلامت مردم و احتمال انتقال بیماری های دامی به انسان از جمله تب کریمه کنگو،تب مالت،بیماری های میکروبی و قارچی، باید با کشتارهای غیرمجاز در سطح شهرستان برخورد بازدارند لازم صورت گیرد.
🔸گفتنی است روز گذشته سرپرست فرمانداری سیروان به همراه رئیس دادگستری شهرستان از وضعیت کشتارگاه و قصابی های سطح شهر لومار بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آن ها قرار گرفتند.

 

 

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است