پیام مشترک امام جمعه و فرماندار سیروان؛

به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس

به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان ؛ حجت الاسلام فريادي امام جمعه و جواد رحيمي مقدم فرماندار شهرستان سيروان با صدور پیامی مشترك، آغاز سال تحصيلي جدید و هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت گفتند. متن پیام  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای آموزشی و تعلیم وتربیت را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر علم و دانش  یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید. اول مهر ماه و آغاز هفته دفاع مقدس تبلور ایثار، اراده، وحدت و سربلندی ملت مومن ایران در حفظ اقتدار و آرمانهای والای انقلابی است. بیان رشادتها و حماسه های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره گیری از این گنجینه ارزشمند برای انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نمایند.

همچنین همزمانی این ایام با محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر  وایام حزن انگیز تاسوعا و  عاشورا، روز قيام عليه كژي ها و ناراستي هاي همه ستمگران و ظالمان عالم را تسلیت عرض مینمائیم و امیدواریم رهپویان علم و دانش این مرز و بوم مانند حضرت امام حسين (ع) که منادي آزادي و آزادگي و اصلاح طلبی  بود، در راه آزادگی و حق طلبی تلاش کنند و همواره در برابر زياده خواهان و یزیدیان زمان خويش مقاومت نموده و درس ایثار و شرف به جامعه تزریق نمایند.

 در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان عزیز و پاسداشت هفته دفاع مقدس ، آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز و زحمتکش و دانشجویان و دانش­آموزان پر تلاش شهرستان سیروان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سالی توأم با پیشرفت و موفقیت چشمگیر در همه عرصه ها را مسئلت می نمائیم.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است