به مناسبت 26 مرداد ماه؛

پیام تبریک فرماندار سیروان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

پیام تبریک فرماندار سیروان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ جواد رحیمی مقدم فرماندار با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

 متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶مرداد ماه، سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیور مردان سـرافراز و سـرو قامتان صبر و استقامت در دفاع از کیان و انقلاب اسلامی به میهن اسلامی است؛ صبر، صلابت و بصیرت  آزادگان ارجمند و خانواده گرانقدرشان به عنوان بهترین الگوی اخلاق و پایداری در راه عقیده مایه مباهات ایرانیان بوده و شایسته تقدیر است.

سرافرازی و موفقیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و آزادگان دلاوری است که در دوران دفاع مقدس با عشق به خدا و میهن برای رسیدن به قلّه های فتح و ظفر، جهانیان را به شگفتی وا داشتند و با استقامت وصف ناپذیر زیباترین جلوه غیرت و همت ایرانیان را درجهان به تصویرکشیدند. بی شک در شرایط کنونی "تحریم های ظالمانه "می توان بار دیگر از شجاعت آزادگان درس عبرت گرفت و  مماشات و همراهی با دشمن را در شرایطی که فکر میکنند با فشار وجنگ اقتصادی میتوانند پیروز میدان باشند صبر وتحمل پیشه کرد و هرگز زیر بار قلدرنمایی آنها نرفت.

اینجانب این روز خجسـته را به تمامی آزادگان سرفراز ایران اسـلامی بخصوص آزادگان غیور شهرستان سیروان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان که از ذخیره‌های ارزشـمند انقلاب هستند آرزوی توفیق و سـلامتی دارم.

جواد رحیمی مقدم

فرماندار سیروان

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است