فرماندار شهرستان سیروان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی است که در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین است

سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین است

سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین است

فرماندار سیروان:

سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین است

 

فرماندار شهرستان سیروان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی است که در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ "علیرضا رئیسی" در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سیروان مناسبت روز پاسدار، افزود: سپاه پاسداران در جنگ نرم، سخت و در بحث سازندگی با قدرت و به موقع ورود پیدا می کند، همانگونه که در سیل و کرونا شاهد حضور جهادی و انقلابی این مجموعه در کمک رسانی به مردم ایران اسلامی بودیم.

وی اظهار داشت: سپاه حافظ انقلاب و ارزشهاست و پاسداران عزیز خط مقدم دفاع از انقلاب و ارزشها هستند و به راستی که چنین روز فرخنده و بزرگی زیبنده روز پاسدار است.

رئیسی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران همیشه مورد هجمه دشمنان نظام بوده است، تصریح کرد: بدون تردید بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در بخش های مختلف مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر این عزیزان است.

 فرماندار سیروان به نقش بی بدیل سپاه در ایجاد امنیت و خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: روز پاسدار فرصتی برای ارج نهادن به مجاهدت و از خودگذشتگی نیرو‌های فداکار سپاه است و بر همین اساس قدردان تلاش‌ها و زحمات این نیروی مردمی و خدوم در شهرستان هستیم.

 

گفتنی است که فرماندار، معاون فرماندار سیروان، بخشدارمرکزی و شهردار لومار با حضور در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان با سرهنگ ولی زاده فرمانده سپاه سیروان و پرسنل این ناحیه دیدار و از زحمات شبانه روزی پاسداران قدردانی نمودند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است