سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان در اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲

استقرار ادارات در سیروان ضروری است

استقرار ادارات در سیروان ضروری است

📌شریفی:
استقرار ادارات در سیروان ضروری است

🔺سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان گفت: با گذشت بیش از 10 سال از تبدیل این منطقه به شهرستان هنوز برخی از دستگاههای اجرایی استقرار نیافته و مردم برای انجام کار به مرکز استان مراجعه می کنند.

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ "محمدباقر شریفی" در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: برخی مدیران استان به خواسته های مردم این شهرستان توجه نمی کنند و تعدادی از ادارات یا استقرار نیافته و یا هنوز به نمایندگی اداره می شوند که نمی توانند خدماتی به مردم ارائه کنند.

🔹وی با بیان اینکه برخی دستگاههای اجرایی خودرو، امکانات ، ساختمان و چارت سازمانی ندارند، اظهار داشت: اداراتی که خودشان هیچگونه امکاناتی ندارند چطور می توانند به مردم خدمات رسانی کنند ، انتظار می رود که مدیران کل استان نسبت به رفع این مشکلات همکاری کنند.

🔹سرپرست فرمانداری سیروان با اشاره به اینکه مدیران شهرستان باید برای تحقق نامگذاری سال جاری برنامه ریزی کنند، تصریح کرد:  مهار تورم و رشد تولید 2 مأموریت اصلی دولت در شهرستان است و مسئولانی که در این زمینه ها کم کاری کنند، پذیرفتنی نیست.

🔹شریفی با بیان اینکه ادارات شهرستان باید به نصب شبکه دولت اقدام کنند، ادامه داد: سیروان در همه زمینه ها با مشکلات عدیده ای روبرو است و باید مدیران برای توسعه همه جانبه منطقه برنامه ارائه کنند.

🔹سرپرست فرمانداری سیروان با اشاره به اینکه مدیران شهرستان باید در بین مردم منطقه باشند، گفت:حضور در شهرستان مسئله مهمی بوده و حقی است به گردن همه می باشد ، هر کدام از مدیران در حوزه کاری خود باید به نحوی اقدام کنند که رضایت مندی مردم در پی آن باشد.

🔹شریفی با بیان اینکه کار مردم باید به بهترین شکل ممکن انجام شود،افزود: انتظار می رود که مدیران محل سکونت آنها در شهرستان باشد که در صورت نیاز به موقع حضور یابند.

🔹وی اظهار داشت:طرح نهضت ملی مسکن در سال جاری باید به صورت ویژه در دستور کار ادارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن قرار گیرد و انتظار می رود که این طرح در شهرستان هر چه زودتر عملیاتی  شود.

🔹شریفی تصریح کرد: طرح های نیمه کاره ای که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در اولویت کاری قرار گیرند تا در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است