نشست هم اندیشی با جمعی از معتمدین، متنفذین و نخبگان شهرستان سیروان

نشست هم اندیشی با جمعی از معتمدین، متنفذین و نخبگان شهرستان سیروان

نشست هم اندیشی با جمعی از معتمدین، متنفذین و نخبگان شهرستان سیروان

📌حجت الاسلام فریادی:
وحدت و همدلی مردم و مسئولان باعث توسعه همه جانبه می شود

🔷امام جمعه سیروان با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مردم و مسئولان باعث توسعه همه جانبه شهرستان می شود، گفت: برگزاری این گونه جلسات و استفاده از نظرات و نکته های شما بزرگان، می تواند گره گشای مشکلات مردم منطقه باشد.

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ حجت الاسلام "محمدحسن فریادی" در نشست هم اندیشی با جمعی از معتمدین، متنفذین و نخبگان این شهرستان با بیان اینکه اختلافات و جناح ها و غیره نباید بین مردم و مسئولان فاصله بیندازد، افزود: کارها اگر برای رضای خدا باشد به یقین زودتر به اتمام می رسد و مسئولان باید همیشه فرمایشات مقام معظم رهبری را در سرلوحه کاری خود قرار دهند تا رضایت مندی مردم در همه زمینه فراهم شود.

🔹وی از دغدغه فرماندار شهرستان برای جابجایی مدیران ناکارآمد قدردانی کرد و اظهار داشت: برخی از آقایان پروژه ها را به اسم خود تمام نکنند چرا که این پروژه ها مربوط به دولت و نظام است.

🔹امام جمعه سیروان تصریح کرد:مساجد را خالی نگذاریم بچه هایمان مورد هدف دشمن قرار گرفتند برای مساجد احساس تکلیف کنیم و بزرگان و ریش سفیدان روستاها جوانان را به آمدن به مسجد ترغیب کنند.

🔸همچنین سرپرست فرمانداری سیروان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال جاری را "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری کرد که این موضوعات مهم، نقشه راه برای مدیران این شهرستان ترسیم کرده و انتظار می رود که با تلاش و کوشش هرچه سریعتر عملیاتی کنند.

🔸 "محمدباقر شریفی"  افزود: معتمدین، بزرگان، نخبگان و غیره همیشه یار و یاور مسئولان بوده اند و در هر جایی که نیاز بوده به خادمان خود در مجموعه دولت کمک کرده اند، می طلبد برای توسعه همه جانبه این دیار همچون سال های گذشته پای کار بیایند.

🔸وی اظهار داشت: پس از گذشت 11 سال از تبدیل این شهرستان، هنوز برخی مدیران کل استان نسبت به ادارت و نمایندگی های خود در شهرستان کوتاهی داشته و با مشکلات اولیه از جمله نبود چارت، ساختمان، خودروی اداری، کمبود نیروی انسانی دست و پنجه نرم می کنند
وی با بیان اینکه اداره ای که امکانات نداشته باشد نمی تواند به مردم خدمات رسانی کند، تصریح کرد: می طلبد که نماینده عالی دولت در استان به این مسئله ورود کند تا ادارات با تجهیزات کامل در این شهرستان مستقر شوند و مشکلات مردم در حوزه کاری مختلف مرتفع گردد.

🔸سرپرست فرمانداری سیروان گفت: مدیریت از خود روستا از دهیاری و شوراها و با محوریت مردم شروع می شود و باید دست در دست هم و با کمک هم تلاش کنیم که مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود.

🔸شریفی افزود: خدمتگذاری به مردم را وظیفه خود می دانم و مدیران ادارت شهرستان باید پاسخگوی مردم باشند و نسبت به تکریم و احترام آن ها و رفع مشکلات مردم کمر همت خود را محکم کنند چرا که از هیچ مدیری در دولت مردمی کم کاری و کوتاهی پذیرفته نیست.

🔸وی اظهار داشت:از بدو ورود به شهرستان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم از جمله: تقاطع همسطح کارزان، احداث پمپ بنزین شهر لومار، پمپاژ دشت های سیروان، محورهای مواصلاتی منطقه، طرح نهضت ملی مسکن و غیره بکار گرفته و انتظار می رود که هرچه زودتر عملیاتی شوند.

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است