آیین تکریم و معارفه سرپرست بنیادشهید و بنیادمسکن شهرستان سیروان

مدیران از فرصت های پیش آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند

مدیران از فرصت های پیش آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند

📌شریفی:
مدیران از فرصت های پیش آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند

🔺سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان گفت: مدیران باید از فرصت های پیش رو برای خدمت به نظام، انقلاب و مردم به درستی استفاده کنند.

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ محمد باقر شریفی در مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید بنیاد مسکن و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان افزود: انتظار می رود مدیران جدید با برنامه ریزی صحیح و هوشمندانه، فاصله خود را با مردم از میان بردارند تا شاهد رضایتمندی آنان در زمینه های مختلف باشیم.

🔹وی با بیان اینکه بهترین فرصت برای هر فردی در دوران تصدی سمت های مدیریتی؛ به کارگیری تمام توانش برای ارائه خدمت به مردم است، اظهار داشت: مردم انتظار دارند تا فاصله آنان با مسئولین برداشته شود، چرا که امروزه آنچه که مردم را آزار می دهد فاصله بین مسئولین با آنان است.

🔹سرپرست فرمانداری سیروان بر لزوم تلاش همه مدیران برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر تاکید کرد و گفت: باید از دوران مسئولیت خود به خوبی استفاده کنیم و برای ارائه خدمات بیشتر به مردم تلاش کنیم.

🔹شریفی بر لزوم ارائه خدمات صادقانه و خالصانه توسط مسئولان و مدیران به مردم تاکید کرد و افزود: مردم از مدیران انتظار خدمت صادقانه دارند و مدیران نیز باید طوری خدمت کنند که مردم این احساس را داشته باشند.

🔴گفتنی است در پایان این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان، سرپرست فرمانداری سیروان، مدیران کل بنیادمسکن و بنیادشهید طی آئینی ، "رضا حیدری " بعنوان رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان و " قنبر رستم زاد" بعنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سیروان منصوب شدند و از خدمات و تلاش های "مهراد کرمی" و " شانظر عبدالمحمدی"به ترتیب رؤسای قدیم بنیاد مسکن و بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی شد.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است