سرپرست فرمانداری سیروان در پیامی روز کارگر و معلم را تبریک گفت

پیام تبریک سرپرست فرمانداری سیروان به مناسبت روز کارگر و روز معلم

پیام تبریک سرپرست فرمانداری سیروان به مناسبت روز کارگر و روز معلم

📌پیام تبریک سرپرست فرمانداری سیروان به مناسبت روز کارگر و روز معلم

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان: محمد باقر شریفی سرپرست فرمانداری سیروان در پیامی روز جهانی کار و کارگر و همچنین ضمن گرامیداشت روز شهادت استاد مطهری، روز معلم را به تمامی کارگران زحمت کش، معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

🔹کار عبادت است و پیامبر اسلام که بر دست کارگر بوسه می‌زند، در این زمینه می‌فرماید: «عبادت هفت جزء دارد که با فضیلت ترین و ارزشمندترین جزء آن کسب درآمد حلال است».

🔹در شرایطی که رشد تولید شعار سال و از مهمترین مسائل موجود کشور است، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور مشغول به فعالیت هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند.

🔸سپاس و ستایش بی‌کران پروردگاری را که انسان را به زیور علم و ادب آراست و موهبت تعلیم و تربیت را به بندگان خاص و خالص خود ارزانی داشت؛ به‌راستی که معلمی، شغل انبیاست و همانان‌اند که پیام شورآفرین و حیات‌بخش معرفت و آگاهی را به ابنای بشر هدیه کرده و غبار جهل و تاریکی را از وجود انسان زدوده‌اند.

🔺اینجانب هفته معلم را صمیمانه به جامعه فرزانه و کوشای فرهنگی و معلمان، مربیان و دست‌اندرکاران امر مقدس تعلیم وتربیت، اساتید معظم دانشگاه وقاطبه دلسوزان تربیت و آموزش و پرورش وخانواده‌های بزرگوارشان تبریک میگویم و یاد وخاطره علامه شهید مطهری را گرامی می‌دارم.
تلاقی روز پر برکت کارگر با روز معلم بیانگر اهمیت حضور این قشر زحمت‌کش و دقت در ضرورت توجه به تولید مبتنی بر دانش و اشتغال است. روز کارگر رانیز خاضعانه به این زحمتکشان و خانواده محترمشان تبریک می گویم

https://eitaa.com/farmandari_sirvan

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است