کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان در صورت بهره‌برداری نقش مهمی در ارزآوری و تنظیم بازار ایفا می کند

کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان در صورت بهره‌برداری نقش مهمی در ارزآوری و تنظیم بازار ایفا می کند

کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان در صورت بهره‌برداری نقش مهمی در ارزآوری و تنظیم بازار ایفا می کند

معاون وزیر کشور:
❑‌تسهیلات لازم برای تکمیل کشتارگاه دام کارزان اعطا می شود /طرح کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور مطرح می شود/ کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان در صورت بهره‌برداری نقش مهمی در ارزآوری و تنظیم بازار ایفا می کند


📲|به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان دکتر محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در بدو ورود به ایلام در دومین برنامه کاری خود از کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان شهرستان سیروان بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در این بازدید گفت: با توجه به نیاز کشور و  اشتغالزایی قابل توجه کشتارگاه مرغ پاطلایی، این طرح با تعاملات با بانک کشاورزی مرکز در اولویت اعطای تسهیلات قرار خواهد گرفت.

دکتر کوشش تبار  با بیان اینکه تسهیلات لازم برای تکمیل کشتارگاه دام کارزان اعطا می شود، گفت: برای تسریع در تکمیل طرح کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان، این طرح  در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور مطرح می شود.

وی ادامه داد: این طرح بعنوان یکی از طرح راهبردی کشور درصورت بهره برداری نقش مهمی در ارزآوری، تنظیم بازار و اشتغالزایی دارد.

🔹️این مجموعه در فضای به مساحت ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع ایجاد و ظرفیت ۱۲۰ تن کشتار و درصورت بهره‌برداری  برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.

🔹️۲۰۰ میلیارد ریال تاکنون برای این طرح هزینه شده و دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

🔹️ بازدید از طرح ها و واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی شباب و بازدید از طرح گردشگری نشمیل چرداول از جمله دیگر  برنامه‌های روز نخست سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه  منطقه ای وزرات کشور به ایلام است.

همچنین پیگیری تلفنی معاون وزیر کشور برای اعطای تسهیلات به کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان ️دکتر محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در دومین برنامه کاری خود در استان ایلام با حضور در محل طرح کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان شهرستان سیروان در تماس تلفنی با مدیران بانک کشاورزی مرکز، تاکید کرد: اعتبارات لازم برای تکمیل طرح کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان اعطا شود.

 

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است