محمد باقر شریفی در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان که در محل فرمانداری سیروان انجام شد، افزود: حذف آسیب های اجتماعی ممکن نیست اما با برنامه ریزی مناسب می توان آن را کنترل کرد.

راه اندازي مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی در سیروان ضروری است

راه اندازي مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی در سیروان ضروری است

📌راه اندازي مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی در سیروان ضروری است

🔺سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان گفت: راه اندازي مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی در این دیار در راستای هرچه بهتر کاهش، کنترل و پيشگيری از آسيب هاي اجتماعی شهرستان، ضرورت دارد.

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ محمد باقر شریفی در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان که در محل فرمانداری سیروان انجام شد، افزود: حذف آسیب های اجتماعی ممکن نیست اما با برنامه ریزی مناسب می توان آن را کنترل کرد.

🔹وی با اشاره به اینکه این شهرستان از لحاظ امکانات و زیرساخت ها یکی از مناطق محروم استان است، اظهار داشت: راه اندازی این مرکز باعث خدمات دهی به جامعه هدف می شود و رضایتمندی مردم را نیز به دنبال دارد.

🔹سرپرست فرمانداری سیروان تصریح کرد: تسریع در اجرای پروژه ساختمان اداری بهزیستی شهرستان، توجه به جامعه هدف در راستای معیشت، ساخت مسکن ، کمک های بلاعوض به جامعه هدف، ارائه خدمات توانبخشی و اجتماعی به معلولین واقشار آسيب پذیر منطقه از سایر انتظارات است.

🔹شریفی گفت: بهزیستی یکی از ادارات حمایتی و اجتماعی تاثیرگذار جامعه است و خدمت در آن بدون علاقه و نوع دوستی امکان پذیر نیست.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است