کمیته امداد را بازوی توانمند نظام برای خدمت به محرومان خواند و افزود:کاهش نیازمندان و کمک به توسعه عدالت اجتماعی از جمله کارهای موثر و زیبای کمیته امداد می باشد.

دیدار مدیر کل کمیته امداد استان با سرپرست فرمانداری سیروان

دیدار مدیر کل کمیته امداد استان با سرپرست فرمانداری سیروان

📌دیدار مدیر کل کمیته امداد استان با سرپرست فرمانداری سیروان

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان:محمدباقر ️شریفی کمیته امداد را بازوی توانمند نظام برای خدمت به محرومان خواند و افزود:کاهش نیازمندان و کمک به توسعه عدالت اجتماعی از جمله کارهای موثر و زیبای کمیته امداد می باشد.

🔹وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی از بهترین خدمات امداد به مردم است افزود: کمیته امداد در زمینه اشتغال آفرینی برای نیازمندان می تواند الگویی برای دستگاههای دیگر باشد.

🔹سرپرست فرمانداری سیروان سرکشی از وضعیت نیازمندان را از ضروری دانست و افزود: در زمینه خدمتگذاری و تکریم قشر مددجو از هیچ کمکی دریغ نکنیم

🔸درادامه مدیرکل کمیته امداد به ارئه گزارشی از خدمات ارئه شده به مددجویان پرداخت و افزود:۹۷۰ زوج مددجو سال گذشته با دریافت ۴۵۰۰ قلم کالای اساسی رایگان از کمیته امداد به خانه بخت رفتند.

🔸وی عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۱۷۵۰ خدمت مسکن به نیازمندان استان ارائه شد که از این رقم ۱۷۵ واحد احداث مسکن بوده است و برای 600 خانوار گازکشی انجام گرفت.

🔸وی تصریح کرد:در زمینه اشتغال ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به نیازمندان پرداخت شد و ۵۵۰۰ طرح اشتغال زایی در استان اجرایی شد و برای بیش از ۸۸۰۰ نفر شغل ایجاد شد.

🔺در پایان طی آیینی ۲۷ دستگاه تراکتور در راستای اشتغال زایی و چند واحد مسکونی با حضور امام جمعه شهرستان، سرپرست فرمانداری سیروان، مدیرکل کمیته امداد به مددجویان کمیته امداد واگذار شد.

 

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است